Over ons

De gereformeerde kerk Onstwedde is een PKN gemeente in Onstwedde. In dit mooie dorp, midden in het prachtige Westerwolde, staat ons kerkgebouw, waarin we iedere zondag samenkomen voor een kerkdienst.

We zijn sinds augustus 2020 vacant.
We hadden een fijne predikant, maar helaas, ging die na 10 jaar naar een andere gemeente.
Sindsdien redden wij onszelf prima, zelfs tijdens de corona tijd. Toch zouden we het fijn vinden om weer een voorganger in ons midden te hebben.

In de diensten leren we vanuit de Bijbel (bijv. de Bijbel in gewone taal of de NBV21) de weg in de wereld van vandaag.
Dit doen we ook door de catechisaties, gespreksgroepen en natuurlijk de kerkdiensten. In deze diensten zijn wij gewend uit allerlei bundels te zingen. Liederen voor jong en oud. Dankzij het beamteam is het mogelijk nagenoeg alles te laten zingen of te tonen.

Regelmatig drinken we na de dienst gezellig een kopje koffie met elkaar en praten we bij.
De ongeveer 450 leden van onze kerk komen uit Onstwedde en ook uit plaatsen in de regio. Ook door de week zijn we vaak in de kerk te vinden om elkaar te ontmoeten of te vergaderen etc. Omgaan met elkaar en met het dorp vinden we belangrijk. We zijn een kerk die geeft om mensen, binnen en buiten onze gemeente.

Kerkdienst 21 April

Dagelijkse tekst