maandag 18 april 2022

Locatie:
 Onstwede

Paaswandeling en Paasontbijt

Op 2e Paasdag (18 april) is er geen reguliere kerkdienst. Wij organiseren op die morgen een Paaswandeling. Tijdens de wandeling (door het dorp) reizen we langs allerlei gebeurtenissen: Van Palmpasen naar Witte Donderdag tot en met de opstanding op Paasmorgen.
Ga jij, gaat u mee op reis? Dat zouden we heel fijn vinden!
We starten lekker vroeg: 8.00 uur.
Inloop vanaf 7.45 uur.
We verzamelen in de kerk. De wandelaars vertrekken in groepjes.
Tijdens het wachten houden we een sing-in.
Na de wandeling wordt u weer in de kerk terug verwacht. Wanneer alle groepen binnen zijn, gaan we naar de Brinkhof voor een gezamenlijk Paasontbijt
.

Paasontbijt.

Het is ook mogelijk om alleen deel te nemen aan het Paasontbijt.
We verwachten rond 9.45 uur te starten met het ontbijt.
Zowel voor de Paaswandeling als voor het Paasontbijt is opgave verplicht.
De opgaveformulieren hangen op het prikbord in de Brinkhof en liggen op de tafel voor in de hal van de kerk.
Opgave via de mail is ook mogelijk. Stuur dan een mail naar Margreet Mulder: h.m.mulder@outlook.com
Vermeld bij opgave met hoeveel personen u/jij aanwezig zult zijn bij de Paaswandeling en/of bij het Paasontbijt.
Opgave is mogelijk tot en met zondag 10 april.
Belangrijke informatie voor de ‘reizigers’ van de Paaswandeling:
Tijdens de wandeling komen we ook langs het houten kruis van Goede Vrijdag. Wie er komt, kan zijn of haar zorgen of verdriet erbij kwijt. Eigen verdriet, maar ook zorgen om de ander of de wereld…
Dat kan symbolisch in de vorm van een kleine zelf-meegenomen kei of steen. Neem uw/jouw eigen kei of ‘klaagsteen’ mee: kaal of met iets erop geschreven of geschilderd. Het mag allemaal.

Kerkdienst 21 Juli