maandag 10 april 2023

maandag 10 april 2023
Locatie:
 Onstwedde

De Heer is waarlijk opgestaan! Wat is er mooier om dit ook op 2e paasdag als gemeente met elkaar te vieren in de vorm van een gezellig samenzijn.
We starten om 8.45 uur met een paasontbijt in de Brinkhof, waarna vervolgens met de auto een sterrit gereden kan worden. Tijdens deze sterrit wordt een route gereden met onderweg vragen, hierbij is er rekening gehouden met jong en oud. Na afloop is er voor de liefhebbers koffie/thee of fris.
Opgave als u deel wilt nemen aan bovenstaande activiteit(en) voor maandag 3 april op de opgavelijsten die voorin de kerk en in de Brinkhof liggen of via het e-mail adres: gereformeerdekerkonstwedde@gmail.com
U moet zich opgeven voor het paasontbijt en/of de sterrit. Bij uw opgave graag vermelden met hoeveel personen u bent en of u eigen vervoer heeft. Mocht u wel deel willen nemen aan het ontbijt en/of de sterrit maar heeft u zelf geen vervoer of bent u alleen, schroom niet u aan te melden dan zullen wij zorgen dat dit opgelost wordt.
Iedereen is van harte welkom, wij hopen op een gezellige morgen met elkaar!

Kerkdienst 14 April