dinsdag 5 april 2022

Voor gemeenteleden vanaf 23 jaar tot....

Datum:
 dinsdag 5 april 2022
Locatie:
 Brinkhof

Het thema van het kerkelijk jaar is ‘Van U is de toekomst’.
Maar we weten ook ‘De jeugd heeft de toekomst’, dat geldt zeker ook in de kerk. Gezinnen zijn een belangrijk deel van onze gemeente. Daarom….. nodigen we jullie uit op dinsdag 5 april. Om 20.00 uur staan de koffie en thee klaar in de grote zaal in de Brinkhof. We willen graag met jullie bespreken wat jullie bezig houdt op geloofsgebied, wat kunnen we delen binnen de gemeente, welke mogelijkheden hebben we, zijn er andere mogelijkheden nodig. Welke kansen moeten we benutten.
Wij zetten ons met veel plezier en enthousiasme in voor onze gemeente. Maar dit kunnen wij niet zonder jullie, wij zijn samen op weg naar de toekomst. Wij vinden het fijn als jullie 5 april met ons meedenken en de mogelijkheden verkennen.
Voor onze voorbereiding vinden wij het prettig als we weten met hoeveel mensen we rekening kunnen houden. Willen jullie je daarom voor maandag 4 april opgeven bij een van ons.
Agnes Wubs en Mariëlle Luring

Kerkdienst 21 Juli